فیتکلاب

پروژه فیتکلاب یکی از سخت ترین و طولانی ترین پروژه هایی بود که انجام دادم و واقعا واسش زحمت کشیدم تا به بهترین نحو پیاده سازی بشه

چراکه سازمان بزرگی مثل فیتکلاب با تعداد بالای کارمندان و تحرک و زندگی بی نهایت غیر قابل باور مستقیما روی سیستم کار میکردن و هر لحظه اختلال برابر بود با درست کشیدن کارمندان از کار !

 

با سختی تمام و تست های سنگین در محیط های تست نرم افزار تونستم بدون به وجود اوردن هیچ گونه اختلال در سیستم در روز بروزرسانی داشته باشیم.

 

امکانات این سیستم رو به ریز شرح میدم و بعضی بخش ها که مصداق تحت شعاع قرار گرفتن امنیت میشود را مختصر و بدون جزییات توضیح میدم.

 

امکانات فیتکلاب

این سیستم از لحظه ای مشتری شماره خودش رو در اختیار کارشناسان قرار میده وارد مدار میشه .

 

هسته از چند بخش تشکیل شده که در لایه های زیرین و زیرساختی با هم موازی کار میکنند.و در بعضی شرایط که ممکن است پارامتر ها یکدیگر را نقض کنند بجای خطا سیستم قابلیت یادگیری و هوش مصنوعی داره که به مرور میتونه بهترین تصمیم رو بگیره !

 

بکی از هسته ها call center یا مرکز تماس CRM میباشد.

این هسته بخشی است که تمامی کارمندان با آن سروکار دارند تا تماس هایی که با مشتری گرفته میشه رو ثبت کنند و حالت هایی از قبیل عدم پاسخ و معلق و یا پاسخ داشته باشند.

  • با انتخاب پاسخ توسط کارمند فعل خاصی با توجه به سمت کارمند انجام میگیرد که به هسته اصلی سیستم قلاب میشود. (hook parameter)
  • گزینه عدم پاسخ دهی توسط مشتری که به صورت اتوماتیک به کارمند در روز بعدی در زمان مشابه به کارمند تماس مجدد را یاداوری میکنید!
  • گزینه معلق که گاهی مشتری خواستار این است که بعدا با وی تماس گرفته شود که کارمند با وارد کردن تعداد روز و ساعت مورد نظر مشتری ثبت شده و به کارمند یاداوری میشود.

 

سیستم تعریف نوع کارمند و ارائه دسترسی های مختلف به آن دسته – مثل منشی – مسئول فروش – حسابداری – کارشناس و …

 

بخش فروش با تعیین پورسانت به ازای مشتری هایی که به واسطه تماس تلفنی

بخش فروش با تعیین مشتریان من و لیست پرداختی هایی که توسط مشتریانم انجام شده

بخش فروش با قابلیت ثبت مشتری از بیرون سیستم مثل تلگرام و اینستاگرام یا واتس آپ

 

بخش پشتیبانی با قابلیت تیکتینگ با تعریف انواع دپارتمان ها

بخش پشتیبانی با قابلیت تعیین نویت دهی مشتری به صورت حضوری

بخش پشتیبانی به هسته مرکز تماس متصل شده

بخش پشتیبانی قابلیت پیگیری مشتریان در طی خدمات دهی را داراست

 

بخش منشی با قابلیت تعیین وقت خضوری

بخش منشی قابلیت ثبت پرداختی و تشکیل پرونده

 

بخش حسابداری قابلیت مدیریت پرداختی ها و ریجکت پرداختی های آنلاین و غیر آنلاین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

*

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.